3.Z 3.Z 112 2 zure balioei Nire 3.0 bertsioa Nire talentu berezia Helburua: batzuek ez dute hasieratik argi zer izan nahi duten bizian, beste batzuek pentsatzen dute baietz, baina nahasita daude; gure talentu berezia aurkitu behar dugu. Ideia nagusiak: testen bidez jabetzea zein den gure bokazioa eta zein arlotan nabarmendu eta garatu ahal garen biziaren zehar. BALIOEN HEZIKETA- Baliabideak: test fotokopiatua eta arkatzak. Adimen anizku- PROGRAMA HAUR ETA LEHEN nari buruzko Amstrong-en testa (2001) edo beste aukera HEZKUNTZA bat, ez hain ortodoxoa baina arinagoa, ikasleen adimen- 2017-2018 IKASTURTEA motak ezagutzeko. Garapena: ikasleek Howard Gardner-en Adimen Anizkunari buruzko Testa egingo dute. Howard Gardner Harvard Uniber- tsitateko psikologo eta irakaslea da, eta ospetsua da gaitasun Neure buruarenganako Helburua: guztiok dugu gure izaera, baina baliteke izaera horrekin kon- kognitiboa aztertzen duten ikerketei esker. Oso test erraza da, konfiantza forme ez egotea eta ahalegin txiki batez hobetzea. eta minutu gutxian burutzen da. Emaitzek esango digute zer nolako adimen-mota dugun: linguistikoa, logiko-matematikoa, Ideia nagusiak: nor bere buruari erronkak jartzea; xedeak ezartzea eta ikus-espaziala, kinestesikoa, naturalista, intrapertsonala, eta, lan egitea horiek lortzeko; denboraren poderioz bilakaera izatea. azkenik, interpertsonala. Baliabideak: orriak, kartoi meheak, arkatzak, margoak, artaziak, boli- Gehiago: emaitzak eskuan, debate bat antolatuko dugu ko- zentzuzko tutoretza grafoak, etab. mentatzeko ea ados gauden ateratako emaitzekin; ados ez heziketa-ziklo Garapena: arte-hezkuntza klasean ikasleek komiki bat marraztu behar bagaude, argudiatu behar dugu zergatik; beste ikaskide ba- guztietarako dute. Protagonistak haiek berak izan behar dira, baina superheroiak tzuek ere g ure emaitzak iruzkindu ahal dituzte hirugarren iritzi bezala karakterizatuta. Helburua da ikasleek pentsatzea zeintzuk diren batekin alderatzeko. beren ezaugarri eta gaitasun nabarmenak eta superheroiaren pert sonaiaren bidez horiek indartzea. Ikaslea oso txukuna bada, imajina Etxean: familiak ere testa egingo du, eta ikusiko dugu ea dezake hiriko trafikoa antolatzen duen superheroi bat, denak primeran ateratako emaitzek zerikusirik duten gurasoen lanbidearekin. funtziona dezan; oso berritsua bada, bere hitzen bidez lagundu ahal Zerikusirik ez badute, aztertu ahal dugu zergatik aritzen diren du; matematiketan ona bada, munduko diru guztia kudeatu ahal du po- pertsona batzuk beren bokazio edo grinarekin zerikusirik ez brezia desager dadin; etab. duten lanbideetan. Gehiago: haien superheroi kutunenak bezala (Ladybug, Spiderman, Amerika Kapitaina, etab.), haien superheroiak ere jantzi berezi bat era- man dezake. Jantzia marraztu ahal dute, eta, animatzen badira, baita benetan egin ere. Etxean: senide guztiek elkarbizitza ona izateko egin ahal dituzten gau- zen zerrenda: sarriago harrikoa egitea, hobeto birziklatzea, aiton-amo- nekin denbora gehiago ematea, familiaren maskotei arreta handiagoa eskaini, etab. 12