bloque 2ciclo superior | ACTIVIDADe 20 MÁIS A 4.ª Revolución está tendo lugar; somos privilexiados de vivir en primeira persoa unha transformación tan importante. Buscar información sobre todas aquelas funcións que farán os robots e permitirán á sociedade en xeral ter un maior benestar: operacións médicas, conducir autobuses e coches, e mesmo desenvolver traballos, por exemplo, nos corpos de seguridade. que, todos os nenos e nenas que NA CASA así o desexen, proben que tal se Como imaxinan os pais a cada un dos lles dá a práctica desa intelixencia. fillos no futuro? Se coñecen como é a Teriamos: intelixencia musical, súa personalidade e en que capacidades interpersoal, corporal-cinestésica, ou habilidades destacan, quizais poidan visual-espacial, intrapersoal, na- descubrir en que tipo de profesión os ven. turalista, lóxico-matemática e lin- Ao aire libre? Vinculados ás tecnoloxías? güístico-verbal. Por exemplo, na Con animais? Salvando o medio área da intelixencia corporal-cinestésica ambiente? Facendo de empresarios pode haber bólas para tentar facer innovadores?... Todos discuten sobre malabarismos (entre outras), mentres os seus puntos fortes e como poderían na musical poderían probar distintos chegar a expresarse. instrumentos (ideal que estea separada do resto) ou escoitar distintos tipos de música con auriculares. Na lóxico- matemática poderiamos ter xogos tipo tangram, ábacos, calculadoras, xogos de lóxica de detectives..., e na área naturalista un minihorto para plantar ou microscopios con mostras. Na área lingüística pode haber libros para ler tranquilamente, dicionarios, papel e lapis para escribir poemas, e na área interpersoal cadeiras de brazos para sentar a conversar ou para enviarlles emails aos nosos amigos. Este espazo tamén podería funcionar por si mesmo para momentos onde non se pode saír fora pola chuvia, por exemplo. os teus valores 46 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2021-2022