bloque 2educación INFantil | ACTIVIDADe 11 XOGAMOS ÁS TENDAS moi lonxe, calquera que estea preto da escola xa serve: unha panadaría, unha carnizaría, unha papelaría, unha froitaría, etc. A idea principal que teñen que entender é que os propietarios do establecemento entregan os produtos –que teñen un prezo establecido– aos clientes, que deben pagar ese importe. Isto é a base do comercio e de calquera traballo. Tamén podemos desenvolver esta actividade na ludoteca da escola ou na aula, se se organizan por “recunchos” e crean con caixas, obxectos e xoguetes os seus propios comercios. A metade fan de vendedores e a outra parte da clase, de compradores. Na metade da actividade intercámbianse os papeis. OBXECTIVO MÁIS Ter un primeiro contacto co mundo Se é posible organizar unha saída do comercio e da economía, a través polo barrio, podemos visitar unha dun dos exemplos máis próximos e rúa de tendas, logo de xestionar o familiares para os alumnos: unha tenda acceso do grupo (ou unha parte) a de barrio. algún establecemento, coma unha panadaría, unha froitaría ou un IDEAS CHAVE supermercado. Tamén podemos Entender que servizos ofrecen as visitar o mercado e que fagan algunha tendas de arredor da casa e en troco pregunta nos diferentes postos ou que de que. Intercambiar, vender e comprar. algúns tendeiros expliquen a que hora espertan e cando pechan a tenda, como o preparan todo, que é o que Recursos máis lles gusta do seu traballo... Caixas de cartón, mesas, cadeiras, andeis, obxectos que representen NA CASA alimentos ou outro tipo de produtos, Miran fotos antigas dos avós no moedas ou billetes de xoguete que traballo, se teñen, e tamén dos pais de simulen diñeiro. novos, nas súas primeiras experiencias DESENVOLVEMENTO laborais.Estes explícanlles, de xeito Organízase unha visita a algún sinxelo, que actividade realizaban para comercio do barrio. Non é preciso ir se gañar a vida. os teus valores 31 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2021-2022