bloque 1 cICLO superior | ACTIVIDADE 10 ESTa DOR é COMa... DICIONARIO Do MALESTAR OBXECTIVO o profesional.tratarán de ser o máis exactos posibles,Ao explicalo,os nenos Conseguir expresar de xeito fluído, escollendo ben as palabras “proído”, sinxelo mais específico, como nos “prurito”, “ardor”, “acidez”, “náuseas”, sentimos tanto física coma mentalmente. “puntadas”, “tremor”, “mareo”, etc., que Axudar os profesionais a diagnosticar se refiren á dor con moitos matices. doenzas. Ser capaces de distinguir entre unhas e outras sensacións. Se queremos que a actividade sexa máis improvisada, centrarémonos IDEAS CHAVE en problemas que puideran ter eles mesmos, coma dor de barriga, dor Ampliar o vocabulario sobre temas de gorxa, conxuntivite, dor de oídos, relacionados coa saúde para coñecer infección dunha ferida, escordaduras as palabras concretas que definen a dor ou fracturas... ou o malestar, tanto física como tamén Os demais, ao ir tendo respostas, poden emocional. Expresarse con precisión, aventurar que lles podería pasar. axudar o profesional a desbotar problemas e a centrar o diagnóstico. Recursos Dicionarios, físicos e en liña; ordenadores e programa de textos ou similar; batas brancas. Para se inspiraren, esta páxina web para describir unha dor. DESENVOLVEMENTO Cada alumno trae da casa unha doenza que afectase a algún dos pais, avós, irmáns ou a el mesmo algunha vez. A idea é poder expresar con precisión como se sentía. Un atrás do outro saen ao encerado e os demais deben preguntar “que che pasa?” ou “onde che doe?”, e as preguntas necesarias para saber mellor que podería ser, como “cando che doe?”, “como é esa dor?” ou “que sensacións produce?” e “canto tempo dura esa dor?”, que é o que habitualmente nos preguntaría os teus valores 27 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2021-2022