bloque 1 cICLO SUPERIOR | ACTIVIDADE 9 Finalmente, na clase compartirán ao intercambio de información o mellor da experiencia e deberán e ao investimento dos estados extrapolar este traballo tan sinxelo conseguíronse as vacinas nun ao que levan a cabo os científicos; tempo récord. Agora é preciso que observarán ademais as dificultades a produción sexa suficientemente que pode entrañar a investigación extensa para que chegue a todas dunha vacina. as persoas do mundo. Podemos Os pequenos científicos, que agora falar cos alumnos das dificultades xa saben o que custa preparar un para a distribución equitativa, dos experimento e seguir o método grupos vulnerables, de por que se científico,intentarán lanzar preguntas vacinan unhas persoas antes e de ou hipóteses ou ver as dificultades que que conseguiremos se todos estamos pode entrañar: vacinados. • Como sabemos que unha vacina funciona? NA CASA • Como se illa o virus? Piden aos pais que lles expliquen que • Como crear anticorpos contra ese vacinas se lles administraron, tanto a virus? nenos coma a adultos, e que doenzas • Podemos lanzarnos a probala preveñen; todos xuntos buscan entre a poboación ao chou? información sobre a orixe destas, quen • Que pasa se algo vai mal ao e cando as crearon. administralas? • Quen e como nos dará permiso para usala con seguridade? MÁIS Co gallo da pandemia e da necesidade dunha vacina inmediata que fixera fronte ao virus da COVID-19, todos os científicos e médicos do mundo puxéronse a traballar decontado. Grazas á colaboración, os teus valores 26 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2021-2022