bloque 1 ciclo INFantil | ACTIVIDADE 1 HABÍA UNHA VEZ UNHA PERSOA DURMIDA OBXECTIVO MÁIS Que os alumnos máis pequenos Na clase,co encerado dixital ou cun aprendan un método básico de ordenador, ven os vídeos doutras primeiros auxilios: a reanimación escolas onde simulan unha RCP ao cardiopulmonar (RCP). ritmo de “Había unha vez unha persoa durmida” como os que aparecen nesta enestrouta dirección de YouTube. E IDEAS CHAVE para nenos máis vellos, este vídeo. Identificar, saber actuar, axudar e entender como funciona o corazón. NA CASA Cos pais, visitan a páxina de Facebook Recursos “RCP desde mi cole”. Miran as fotos Bonecos ou peluches; encerado dixital e vídeos pendurados, sobre todo os de para visionaren vídeos dos obradoiros alumnos doutras escolas. que fan outras escolas. DESENVOLVEMENTO O primeiro auxilio da reanimación cardiopulmonar é unha práctica que no noso país só sabe facelo un 10% da poboación. Pola contra, nos países nórdicos coñécea ata un 90% dos cidadáns.Cómpre sermos proactivos: haique mudar estas estatísticas. Os alumnos traen un boneco/a ou un peluche á clase e, seguindo o ritmo da canción “Había unha vez un barquiño pequeniño”, na versión “Había unha vez unha persoa durmida”, o profesor amósalles como reanimar unha persoa cunha parada cardiopulmonar. Un neno non ten forza para facer unha RCP efectiva ata os 13 ou 14 anos aproximadamente, mais si é importante que saiba que lle pode estar pasando a unha persoa deitada no chan inconsciente,xa que, na maioría das ocasións,podemos facer algo para axudala ou, cando menos, pedirmos axuda. os teus valores 10 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2021-2022