3 blokeaBIGARREN ZIKLOA | 27. JARDUERA A ZER MERIENDA EDERRA! HELBURUA GARAPENA Egin beharreko lana zer den aztertzea, Sukaldeetan oso nabarmena da zer fasetan banatzea eta, norberaren garrantzitsuak diren aliantzak eta talde- gaitasun eta trebetasunen arabera, lana; hori horrela, ikasleek opil gozo eroso sentitzea eta jarduteko moduko errazak jateko merienda bat antolatuko zeregina aukeratzea. dute, eta mailako edo zikloko ikaskideak gonbidatuko; lehenengo, jarduera ikasgelan bertan egin ahal IDEIA NAGUSIAK izateko, sukalderik eta laberik gabeko Antolaketa, lana banatzea, eragin- errezetak bilatuko dituzte; behin kortasuna. errezetak aukeratuta, nork zer osagai BALIABIDEAK ekarribanatuko dute, eta baita lanak ere: moztea, arrautzak irabiatzea, Errezetak egiteko osagaiak, sukaldeko orea egitea, opilak dekoratzea, etab. tresnak, errezetak, etab. Denek elkarrekin batu egiten dute, eta azkarrago eta eraginkorrago egingo dute lan. GEHIAGO Maila eta ziklo bereko beste ikastalde batzuekin elkartuta, ikastetxean ikasturte bukaerarako gosari edo merienda bat prestatzeko ardura hartuko dute. Hainbeste jende izanik, ezinbestekoa da logistika oso garbi edukitzea. Beharrezkoa bada, laguntza eskatuko diete irakasle eta familiei. ETXEAN Sukaldean elkarrekin arituko dira denek parte hartzeko moduko platerak prestatzen, hala nola entsaladak, etxeko pizzak, pintxo hotzak, etab. Jarduera hau ondo etorriko zaie meriendaren prestaketarako, adibidez, janaria moztu edo egosi egin behar delako heldu baten laguntza behar duten platerak egiteko garaian. zure balioei 56 Aldeas Infantiles SOS Balioetan Hezteko Programa Haur eta Lehen Hezkuntza 2021-2022 Ikasturtea