BLOC 3 CICLE MITJÀ | ACTIVITAT 27 QUIN BERENAR! OBJECTIU DESENVOLUPAMENT Analitzar el treball que s’ha de fer, dividir- Un altre lloc on queda en evidència la lo per fases i, segons les habilitats i importància de les aliances i el treball en aptituds de cadascun, triar la tasca en grup és en les cuines; així, els alumnes què cada un se senti més còmode i organitzen un berenar amb dolços aporti més. senzills per invitar els seus companys de nivell o de cicle mitjà; primer busquen receptes que no necessitin forn o IdeEs claU cuina per poder fer-les a l’aula; un cop Organització, divisió del treball i que trien les receptes, es divideixen els eficiència. ingredients que porta cadascun i es reparteixen també el treball: tallar, batre Recursos ous, amassar, decorar els dolços, etc. Tots junts sumen i treballen de manera Ingredients per preparar receptes, més ràpida i eficient. estris de cuina, receptes, etc. MÉs S’uneixen amb altres classes del seu nivell i cicle i s’encarreguen de preparar a l’escola un esmorzar o un berenar per a final de curs o per un dia especial. Amb tantes persones implicades cal tenir molt clara la logística. Si cal, demanen ajut als professors i a les famílies. A casa Cuinen plegats preparant plats en els quals tots hi puguin participar, com ara amanides, pizzes casolanes, canapès freds, etc. Aquesta participació també pot anar orientada al berenar per elaborar plats que necessitin l’ajut d’un adult per tallar o coure, per exemple. els teus valors 56 Aldees Infantils SOS Programa d’Educació en Valors Infantil i Primària. Curs 2021-2022