BLOC 2 ciclE superior | ACTIVITAT 20 TALLER DE FUTUR OBJECTIU treball”. Ordinadors, paper, bolígrafs, etc. Els alumnes, a través del test de les DESENVOLUPAMENT intel·ligències múltiples, reconeixen quines són les seves habilitats i aptituds Aquest exercici és ideal per a una més destacades i imaginen quina podria setmana cultural o un espai internivells ser la seva trajectòria laboral d’adults. ipot quedar muntat durant tota una setmana perquè l’alumnat de diferents IdeEs claU cicles el pugui provar i gaudir.Es tracta d’organitzar un espai, ja sigui a l’aula Progrés, innovació, tecnologia, desen- o una sala polivalent de set subàrees, volupament, intel·ligències múlti-ples, una per cadascun dels set tipus creativitat idesenvolupament de les d’intel·ligències múltiples descrits per habilitats de cada individu. Howard Gardner. Per grups o classes s’encarreguen d’organitzar un d’aquests Recursos racons perquè tots els nens i nenes Taules, estoretes, coixins, etc.; mobiliari o puguin provar com se’ls dona la pràctica objectes amb els quals crear un “racó de d'aquesta intel·ligència. Tindríem: els teus valors 45 Aldees Infantils SOS Programa d’Educació en Valors Infantil i Primària. Curs 2021-2022