BLOC 2 ciclE MITJÀ | ACTIVITAT 17 1 de maig DIA del TREBALLADOR assalariats, autònoms, convenis, sindicats, conciliació, reivindicacions… Recursos Llibreta, paper,tauleta o mòbil per enregistrar l’entrevista, si és possible. DESENVOLUPAMENT Per grups, fan un treball relacionat amb el món laboral:com ha evolucionat, l’aparició dels sindicats,la lluita pels drets dels treballadors, la introducció de la dona en elmón laboral, i les millores i els canvis(que són molts) assolis dest de l’aparició de les primeres fàbriques. Per completar-lo fan una entrevista (presencial,per videoconferència, per OBJECTIU telèfon o per correu electrònic) a alguna persona vinculada a alguna empresa, ja El treball,que en si mateix és un dret sigui derecursos humans, sindicats, dels ciutadans, té una sèrie de regles, un em presari, un autònom, un normes i estipulacions. Per ser “treball professional liberal,una treballadora, decent” o “digne” ha de respectar els unbecari… També poden repartir- drets dels treballadors. Això significa setots aquests elements per grups que ha de desenvolupar-se en unes perquè preparin les preguntes i arribin condicions,horaris illocs adequats, a aquesta entrevista. amb un tracte de respecte i sempre protegint la salut del treballador, entre altres coses. IdeEs claU Tots podem ser treballadors, tots hem de preocupar-nos i reivindicar que els drets deltreballador es compleixen i es respecten. Vocabulari i conceptes del treball: contracte, empresaris, els teus valors 40 Aldees Infantils SOS Programa d’Educació en Valors Infantil i Primària. Curs 2021-2022