BLOC 2 ciclE MITJÀ | ACTIVITAT 16 EL MEU CURRÍCULUM TOT EL QUE SÉ FER I EL QUE APRENDRÉ OBJECTIU Analitzar quines són les aptituds més destacades de cada persona, i com transmetre-les a la resta de companys o en un currículum perquè s’entenguin de manera senzilla. IdeEs claU Aptituds i capacitats destacades de cada persona, que sempre varien, ja que som diferents, però totes tenen el mateix valor i importància, siguin les que siguin. Cada persona és única, una meravella, un ésser únic i irrepetible, que no es pot comparar amb ningú més. Recursos Ordinadors, impressora, paper, llapis, partir d'aquests resultats escriuran el etc. seu currículum. A l'encapçalament escriuran les seves dades personals DESENVOLUPAMENT al costat d'una foto fent alguna cosa Tots els alumnes tenen unes capacitats que els agradi o un dibuix amb el seu i habilitats més desenvolupades autoretrat.A la segona part escriuran que d’altres. Una manera d’agrupar els seus talents i les professions que aquestes capacitats és la “teoria de volen fer, d'acord amb els resultats les intel·ligències múltiples”, creada que els han sortit en el test d'in- pel psicòleg Howard Gardner, que tel·ligències múltiples. les divideix de la manera següent: intel·ligència musical, intel·ligència in- terpersonal, intel·ligència corporal- cinestèsica, intel·ligència visual-es- pacial, intel·ligència intrapersonal, intel·ligència naturalista, intel·ligència logicomatemàtica i intel·ligència lin- güística-verbal. Els alumnes fan el test in’extreuen resultats. Estan sor- presos amb el que els ha sortit? A els teus valors 38 Aldees Infantils SOS Programa d’Educació en Valors Infantil i Primària. Curs 2021-2022