bloC 2 ciclE MITJÀ | ACTIVITAT 15 EL MEU BARRI PINTAT DE COLORS OBJECTIU DESENVOLUPAMENT Visualitzar els diferents tipus de Surten a passejar pel barri o pel poble comerços i negocis que hi ha al barri o ifan un inventari de les botigues, els en un poble per reconèixer els diferents comerços o els negocis que existeixen; sectors laborals. s’agrupen per sectors (agricultura o ramaderia, indústries, comerços, serveis, turisme, logística, etc.), i a cada sector se li adjudica un codi de color. Un cop a l’aula, amb els mapes de carrers del poble o la ciutat, van pintant els edificis de colors en funció del tipus de negoci que hagin localitzat. També poden dividir-se el treball per grups que es dediquin a localitzar únicament un d’aquests sectors. Com sigui, finalment,fan una reflexió sobre siexisteix alguna explicació de com es troben ubicats aquests comerços o llocs de treball. • Tenen un origen històric al teu barri, poble o ciutat? • Hiha solars en desús perquè s’hi IdeEs CLAU ha deixat de portar a terme una activitat determinada (conreus, Familiaritzar-se amb la varietat de granges, naus industrials, antigues treballs isectors a través dels quals fàbriques o xemeneies)? s’agrupen. Com creus que canviarà el teu barri, • poble o ciutat gràcies als sectors Recursos que tenen més èxit? Ordinadors, impressora, mapes dels carrers de la ciutat o del poble en què viuen, colors, etc.Cartrons per reciclar, tisores, cola, pintures, etc. els teus valors 36 Aldees Infantils SOS Programa d’Educació en Valors Infantil i Primària. Curs 2021-2022