BLOC 1 cICLE SUPERIOR | ACTIVITAT 10 Si no ho aconsegueixen, es dona la solució i com hi va arribar el doctor (per l’interrogatori, l’exploració, amb més proves, provant un tractament, etc.). Podem citar un parell de secretaris i secretàries perquè anotin els termes i així confeccionar un “diccionari del malestar”. Com millor se sàpiga expressar el que ens passa serà més fàciltenir cura i que tinguin cura de la nostra salut. MÉs Aprofitant que estan ampliant el seu vocabulari, es continua treballant el tema de les llengües; tradueixen el seu “diccionari del malestar” a l'anglès irepassen com es diuen també en anglès les parts del cos i els òrgans; així, si algun cop han d’anar al metge a l’estranger podran comunicar el que els passa. A casa Un dia a la setmana es busca una estona compartida en la qual tots estiguin tranquils i han d’explicar com s’han sentit aquesta setmana, aquest cop a nivell psicològic. No val a dir un simple “bé” o fórmules ràpides com “cansats, contents”... Han d’explicar quins sentiments i sensacions resumeixen aquest estat d’ànim. En aquest enllaç veureu una pila d'estats emocionals diferents. els teus valors 28 Aldees Infantils SOS Programa d’Educació en Valors Infantil i Primària. Curs 2021-2022