bloque 3CICLO SUPERIOR | ACTIVIDADE 30 O REI VAI ESPIDO, CAIA QUEN CAIA OBXECTIVO sinalar.do que significa a presión do grupoFalaremos pois cos alumnos A opinión de cada persoa é única e e perder a vergonza a dicir as cousas intransferible e ten o mesmo valor que tal e como se pensan, aínda que poidan a de calquera outra; hai que expresala parecer pouco populares. Sentirse ben sempre con claridade e sen complexos, talcomo se é e ser coherente cun iso si,respectando sempre as demais mesmo é algo que nos fai únicos e persoas. libres. Nunca poderá haber xustiza se seguimos o que din os demais, sen IDEAS CHAVE cuestionalo, e non defendemos as Único, orixinal, honesto, sincero, nosas propias ideas. comprometido, seguro dun mesmo e das cousas que pensa e nas que cre. MÁIS Cada vez que un alumno fai un Recursos comentario sobre algo que considera O conto O rei espido; unha pequena mal feito, o resto do alumnado ten que tarima á que subir. responder se está de acordo ou non; se está de acordo ten que propor xeitos de solucionalo; se non o está, ten que DESENVOLVEMENTO rebater con explicacións convincentes. Seguro que moitos dos alumnos xa o coñecen, pero vólvese ler ou ver o NA CASA clásico de Hans Christian Andersen, Practícase o mesmo exercicio na casa O rei espido; este narra a historia de e fanse comentarios que nunca nos como dous estafadores que sabían tiveramos atrevido a dicir en voz alta: que o rei era moi vaidoso e lle gustaba “grazas por cociñar lentellas, mais irm e fixeron pasaroiben vestido s non che saen demasiado ricas, igual polos xastres máis incribles do planeta: se poderían facer doutro xeito”; “tes explicaban que confeccionaban traxes que ter máis coidado cando te duchas invisibles (sen tea) tan marabillosos porque queda todo moi sucio e non que as persoas pouco intelixentes ou é xusto para o resto”; “non nos gusta necias eran incapaces de velos. En que conduzas tan rápido, porque nos verdade non cosían nada e quedaban fas sentir inseguros”, etc.Seguro que con todo o material que lles daban para nalgúns casos a persoa en cuestión confeccionar o traxe, mais ninguén nin era consciente destas cousas. era capaz de expresar a súa opinión Pódese dar sempre a túa opinión, por non parecer ignorante. O profesor con educación e de xeito positivo, sen pide que cada alumno suba a unha renunciar á verdade e á xustiza, pero tarima situada no centro da clase e sen mancar a ninguén ao dicilo. comente algo que considere relevante e que ninguén antes se preocupara por os teus valores 64 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021