bloque 3CICLO SUPERIOR | ACTIVIDADE 28 COÑEZAMOS O CONSELLO ESCOLAR IDEAS CHAVE Todos participan na creación das leis e das normas da clase e da escola; así, todos se senten máis comprometidos a cumprilas e facelas cumprir. Recursos Ordenadores con conexión a internet, móbiles, cadernos para apuntar propostas e bolígrafos. DESENVOLVEMENTO Coa axuda dos profesores organízanse OBXECTIVO os alumnos para que participen creando e implementando as normas As regras e leis adoitan vir xa dadas, da clase e da escola.Para iso deben pero iso non significa que os cativos coñecer o funcionamento destas non teñan a súa propia opinión ou en profundidade: entrevistar ao non se lles poida explicar de onde director,aos xefes de estudos, ao veñen,quen as fai, con que criterio persoal administrativo,ao persoal de e como nolas representan. Unha lei, limpeza e cociña, aos encargados unha norma, adoita levar atrás unha das extraescolares, aos delegados institución que lle dá apoio,créaa e doutros cursos, etc.; todos deben vela por ela, e precisamos institucións explicar o traballo que desenvolven e fortes que sirvan para defender a as necesidades que teñen para facelo. xustiza. Por exemplo, o Defensor do Cando xa se ten unha imaxe completa Menor ou a Dirección da Infancia de como funciona a escola, preparan (dentro de Asuntos Sociais) que vela unPowerPoint para explicar que é polo benestar dos nenos. Que sexan oConsello Escolar e que poden pequenos non significa que non facer os alumnos para participar na entendan o que é xusto e inxusto, e escola. Tamén organizan un debate co máis cando está relacionado coa súa obxectivo de propor ideas para que a contorna. escola funcione mellor: interesantes, necesarias, innovadoras...O Consello pode escoitar estas ideas,xa que é ainstitución que dá a forza a toda a os teus valores 60 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021