bloque 3CICLO MEDIO | ACTIVIDADE 25 SÍNTOO DE VERDADE que expresar certos sentimentos: agarimo, amor, arrepentimento, demandar axuda, pedir desculpas, perdoar a alguén, etc. Na aula, a partir de cartolinas, recortan tarxetas e decóranas con debuxos e adhesivos, deixando espazo para un texto: neste espazo deben escribir algunha mensaxe a algún compañeiro a quen lle queiran dicir o moito que o queren, ou necesiten pedir perdón, ou queiran pedir axuda a alguén en concreto para facer algo que lles custa, etc.; a través das tarxetas pódese expresar calquera sentimento, só é preciso que sexa sincero. OBXECTIVO MÁIS Aprender a verbalizar os nosos Todos os alumnos comprométense sentimentos, tanto nos momentos a contestar aos que lles entregaron bos como nos máis complicados: tan tarxetas; iso si, esfórzanse por preparar importante é saber dicir “quérote”, como respostas un pouco elaboradas. Se “síntoo”, como “perdoa, equivoqueime”. recibiron un “quérote” de alguén non vale contestar cun “eu tamén”. Deben describir os seus sentimentos cun pouco de detalle. IDEAS CHAVE Converter en palabras e frases todas NA CASA aquelas cousas que nos pasan pola Ás veces dá vergonza dicirlles certas cabeza e sentimos no noso corazón. cousas aos pais, tanto boas coma menos boas; aprovéitase a porta Recursos da neveira o algunha cortiza para Cartolinas, lapis, cores, tesoiras, deixar mensaxes escritas: poden ser adhesivos, etc. tanto de agarimo, de apoio ante unha situación complicada, pedindo perdón DESENVOLVEMENTO ´por ter feito algo mal,etc. Os maiores responden do mesmo xeito. A linguaxe verbal é básica para que as persoas poidamos comunicármonos, mais non sempre é doado de articular e darlle forma, e menos cando se teñen os teus valores 55 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021