bloque 3educación INFantil | ACTIVIDADE 22 MEDIACIÓN PARA PEQUENOS: TODOS LEVAN A SÚA RAZÓN DESENVOLVEMENTO Pídese axuda aos compañeiros de Primaria de Ciclo Superior para que fagan de mediadores dos alumnos de Educación Infantil;cada semana, tres alumnos de cada clase encargaranse de ser mediadores e irán identificados cunhas chapas fabricadas para a ocasión para que todos os alumnos os recoñezan. Cando se produza algún conflito entre os máis pequenos, estes terán que mediar: primeiro, levándoos a un espazo escollido con antelación para esta finalidade, tranquiloe afastado do resto do grupo; alí escoitarán as diferentes OBXECTIVO versións dos alumnos implicados no conflito;despois de escoitalos, deben Comprender xa desde ben pequechos reflexionar e facerlles ver a súa opinión que ninguén posúe a razón nin a de xeito tranquilo e conciliador. Cando verdade absoluta;cada un pode crer os mediadores logran que os alumnos que o que pensa ou o que opina é o entendan a postura da outra persoa xeito correcto de pensar ou a opinión e acepten unha resolución ao conflito acertada, pero pensamentos e opinións que satisfaga a ambas partes, a modo hai tantas como persoas no mundo e de dar por concluído o desencontro, hai que aprender a ser comprensivo. establécese algún acto simbólico; danse a man, danse unha aperta, fan IDEAS CHAVE chocar as palmas da man, inventan un xesto propio como collerse dun dedo, Reflexionar, ter en conta a opinión dos facer chocar os cóbados... Conflito demais, aceptar outros xeitos de actuar resolto! aínda que non esteamos de acordo con elas, ceder, empatizar, aceptar outros puntos de vista. Recursos Máquina de facer chapas; espazo físico sinalizado para facer as mediacións; experiencias doutras escolas para tomar exemplo. os teus valores 49 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021