bloque 3educación INFantil | ACTIVIDADE 21 TIRAR DA CORDA SEN QUE ROMPA OBXECTIVO Cada persoa ten o seu xeito de pensar e a súa maneira de ver as cousas, pero para conseguir unha convivencia tranquila e en paz é preciso que todos aprendamos a negociar, a pedir, a ceder e a amosarnos flexibles. IDEAS CHAVE Escoitar,amosar atención ante o resto das persoas e a súa maneira de pensar, dialogar, ser comprensivo e flexible no xeito de actuar, amosar empatía, etc. Recursos MÁIS Unha corda de saltar. Para que todo o mundo saia gañando, mais ninguén perdendo, todos ceden un pouquiño: un día xógase ao fútbol e DESENVOLVEMENTO outro ao baloncesto; un día almórzase Proponse un tema para debater na froita e outro, bocadillos; un día míranse aula e dúas posibles posturas: por libros e outros fanse quebracabezas, exemplo, alumnos que prefiren xogar ao etc. Así, ademais, descóbrense fútbol no patio e alumnos que prefiren actividades novas que ao mellor nos ao baloncesto; cativos que prefiren gustan ao probalas. comer froita para almorzar e cativos que prefiren bocadillos; cativos aos que lles gustan os libros e alumnos que NA CASA prefiren facer quebracabezas, etc. O Comprométemonos a non chegar a profesorado expón os diferentes temas discutir máis. Cando haxa un problema, e as diferentes opcións.Os alumnos sen berros nin anoxos, imos poñelo colócanse a un lado ou outro da corda, sobre unha “mesa de negociación segundo lles guste máis unha cousa ou familiar” que non serve para queixarse a outra. Cando o profesor fai o sinal, os nin sermonar, senón para falar das rapaces tiran da corda cara ao seu lado, cousas que non funcionan, de por que mais o obxectivo final,como na vida as facemos así e de que queremos e mesma, é que ningún acabe gañando, estamos dispostos a facer pola boa senón que ambos os dous lados se convivencia e para que todos esteamos manteñan equilibrados. ben e contentos. os teus valores 48 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021