bloque 2 COVID-19 QUE É A FENDA DIXITAL? Se ata agora no mundo xa existían grandes ACTIVIDADE PROPoSTA desigualdades que impedían que todas as persoas vivísemos en similares condicións de vida Que é necesario para acceder á educación e de desenvolvemento, a aparición do coronavirus cando non se pode ir á escola? No tempo a finais do 2019 en China e a súa posterior no que estivemos confinados algúns nenos propagación nos meses seguintes polo resto do e rapaces non tiñan a posibilidade de planeta provocou un aumento das desigualdades. seguir as súas clases por non dispor de ordenador ou de datos. Imos inventarnos Xa durante as semanas de confinamento, os diferentes xeitos en que o poderían facer: fogares máis humildes sufriron deseguida as consecuencias dunha situación tan excepcional: • Buscamos ordenadores antigos entre as vivendas das familias máis pobres son máis particulares ou entre empresas de pequenas en xeralou compártenas moiastpersoas, informática ou de calquera outro tipo para e noencerro fíxose máis agoniante; moitas destas ter un fondo de ordenadores de segunda familias non dispoñen de conexión a iternet nin n man para estes casos. da tecnoloxía necesaria para que os pequenos • Buscamos becas ou axudas de puidesen seguir as clases en liña, a menos que institucións ou empresas ás que se institucións e entidades lles fornecesen os medios. podan acoller e que se crearon para paliar a “fenda dixital”. Ademais, o confinamento e a distancia de • Abrir un movemento en Change.org para seguridade provocou cambios no sistema e na conseguir que haxa accesos especiais e sociedade que afectaron á economía, con gran temporais para familias con dificultades. aumento do desemprego e a desaparición de • Inventar calquera outro xeito para achegar moitos traballos temporais, traballos precarios un ordenador ou tableta e acceso a e negocios pequenos. Moitas familias quedaron internet a todos. sen ingresos estables, e iso tamén repercute nas crianzas. Unha catástrofe coma esta agrandou as desigualdades, multiplicounas por dez. Porén, non hai que se dar por vencidos. Todo o contrario. Hai que repoñerse o antes posible, redobrar forzas e seguir colaborando de xeito solidario a prol dun mundo máis xusto e igualitario. os teus valores 45 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021