bloque 2ciclo superior | ACTIVIDADE 18 O RESTAURANTE DO MUNDO OBXECTIVO teñen que abandonar a aula aíndaO “experimentoque non acabaran. Experimentar en primeira persoa como discriminatorio” conta co apoio do afectan as desigualdades entre os profesorado neste intre. Ao volver humanos, que inxustas son e, ademais, á aula, despois deste almorzo tan que mal nos fan sentir a todos. desigual e tan inxusto, comentamos todos xuntos como nos sentimos. Os IDEAS CHAVE da primeira mesa: estaban contentos Viviren primeira persoa, empatizar, coa sorte que tiveran? Tiñan vergonza valorar se nos rebelar ou non, asumir, por ter tanto? Dáballes mágoa non aceptar, etc. poder compartir? Sentíanse incómodos de que os viran comer tanto, etc.?; o resto, tiñan envexa? Denteira? Carraxe Recursos por non poder estar na primeira Mesas, manteis e comida variada para mesa?; os da última mesa, sentíronse preparar o almorzo. desconcertados? Non entendían que acontecía? Quedaron con moita fame? DESENVOLVEMENTO Pelexaron entre eles polo pouco pan que tiñan?... Prepárase un almorzo moi especial na aula que se divide en catro mesas con manteis, catro almorzos moi diferentes; nunha primeira mesa hai un farturento almorzo con leite, zumes, bocadillos, madalenas, cereais, iogures, froita, etc; na segunda mesa hai madalenas e leite; e na terceira mesa hai auga e un pouco de pan para almorzar; na última só un pouco de pan para compartir. Entran os alumnos e unha pequena minoría acceden á mesa con máis alimentos; máis tarde, ungupo aiosenta á mesa con madalenas; o terceiro grupo tense que dirixir á mesa con pan e auga, e os últimos en entrar, á última mesa, que non ten cadeiras e deben comer de pé. Ninguén se pode achegar dunha mesa á outra a pedir ou coller nada, porque o profesor non o permite. En canto rematan os da primeira mesa, todos os teus valores 40 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021