bloque 2ciclo inicial | ACTIVIDADE 14 COMPLETA O DEBUXO E CORRIXE OBXECTIVO cristalnas xanelas ou calefacción, Saber distinguirentre as cousas e libros ou un ordenador na casa, necesidades esenciais e aquelas sen debuxaranos ou recortaranos dun as cales podemos seguir adiante e que catálogo e engadiranos. O profesor vai non son indispensables na nosa vida. mirando mentres debuxan e facendo notar o que pode ou non faltar nas imaxes.Cando rematen, os alumnos IDEAS CHAVE amosan os seus debuxos aos demais Distinguir entre o preciso e o superfluo; e explican por que pensan que o que entender que sen o necesario pintaron é esencial;se o resto dos dificilmentea sociedade poderá alumnos non consideran algunha das seguir adiante, porque sempre haberá cousas como precisa na vida dun persoas que quedarán atrás... meniño, debaterano onda o profesor. Recursos MÁIS Folioscon debuxos, lapis, cores, Preparar un pouco máis a actividade catálogos de supermercados e tendas e amosar imaxes a travs doé de electrodomésticos, etc. encerado dixital ou dalgún libro de diferentes rapaces da súa mesma idade en diferentes países e realidades DESENVOLVEMENTO económicas: como visten, como é o Entréganselles estas fichas de debuxos seu cuarto, como é a súa casa, como onde hai algo que nos amosa que é a súa escola, como é o seu barrio ou algunhas crianzas da súa mesma vila; etc. idade teñen realidades moi diferentes con evidentes desigualdades de NA CASA oportunidades. A súa tarefa será, mediante o debuxo, a colaxe, a Pregúntanlles aos avós e bisavós polas pintura, etc.,cubrir esa desigualdade desigualdades da súa época, que e amañala, engadindo aquilo que tiñan e que lles facía falta: cantas veces precisan ou transformando esa comían ao día, que comían, cada canto realidade con todo aquilo que faría se compraban roupa, se podían ir á a esas crianzas estar en igualdade escola, a que idade tiveron que comezar de condicións con eles mesmos ou a traballar, etc.As desigualdades non cunha infancia que ten o que precisa. só dependen dos países, senón tamén Por exemplo, se faltan medicamentos das diferentes épocas nas que vivimos. ou médicos, debuxaranos. Se faltan alimentos, roupa, mobles, xoguetes, os teus valores 33 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021