bloque 2educación INFantil | ACTIVIDADE 11 PERO... QUE CHE PASA? Recursos O propio corpo, os obxectos da clase e o encerado con xiz e borrador, para unha versión debuxada da actividade. DESENVOLVEMENTO Propónselles facer un xogo sinxelo de mímica na aula. O obxectivo é que todos estean máis pendentes e atentos ás necesidades e preocupacións dos compañeiros, para ser máis solidarios e axudarse entre todos. Así, o profesor pídelles (falándolles baixiño ao oído) que representen distintas situacións con mímica: “teño fame”; “teño sede”; “teño sono”; “estou canso, por favor, OBXECTIVO déixame“abúrrome só,descansarpor que non xogasun pouco”; Os pequenos aínda non desenvolveron comigo?”; “non me sae, pódesme completamente o sentimento de empatía axudar?”; “déixasme as túas cores?”; e adoitan preocuparse unicamente “partillamos / déixasme probar o polas súas propias necesidades e bocadillo?”; “estou triste”, “estou desexos. Pero isto pódese comezar anoxado”, etc. Algunhas situacións a traballar:descúbreselles que ao seu son máis doadas de representar que redor hai outros nenos e que algúns outras, mais se se establece unha precisan deles. linguaxe xestual que todos recoñezan, poderanse comunicar mellor. Nesta IDEAS CHAVE ligazón hai vídeos de mímica para entender as expresións básicas desta Chamar a súa atención para que linguaxe. Outra opción será realizar estean máis pendentes dos seus este xogo en versión debuxada, compañeiros, das súas necesidades intentando que, nun tempo delimitado e da posible axuda que reclamen en (un minuto ou menos), debuxen a certas situacións. Recoñecer a linguaxe grandes trazos esa necesidade. Se non verbal. Mellorar a expresión queremos facelo aínda máis doado de sentimentos e necesidades e o e rápido podemos darlles primeiro as vocabulario emocional. opcións que sairán para que poidan interpretalas e adiviñalas mellor. os teus valores 27 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021