bloque 1 cICLO superior | ACTIVIDADE 9 Monopoly realista do día a día OBXECTIVO a electricidade,o gas, etc.;pagar o Comprender que romper o “círculo da alugueiro ou a hipoteca, etc. Algúns pobreza” é de extrema importancia, xogadores parten con vantaxe, porque porqueafecta a todos os aspectos da antes de comezar a xogar a partida vidadunha persoa: saúde, educación, xa dispoñen de recursos como unha alimentación, vivenda, etc. vivenda ou aforros; ademais, o seu soldo é tamén superior ao do resto dos xogadores. Deste xeito,como na vida IDEAS CHAVE mesma, é máis complicado que teñanproblemas económicos e lles vaian mal Analizar o “círculo da pobreza” e O resto dos xogadores, empatizar coas persoas e familias que as cousas. non conseguen saír del. cun soldo inferior e todos os gastos, dificilmente poderán progresar no Monopoly da vida, máis alá de ir dando Recursos voltas no taboleiro ata que fican sen Cartolinas, cores, rotuladores, tesoiras, recursos, se teñen mala sorte. dados, fichas, etc. MÁIS DESENVOLVEMENTO Cando o xogador é eliminado da partida Na aula de Titoría, o alumnado crean o de Monopoly analízase os motivos; se “Monopoly da pobreza”. É un Monopoly non podía pagar o alugueiro, acaban especialonde os xogadores, no lugar perdendo o seu fogar; se non paga as de comprar rúas, casas e hoteis, teñen diferentes subministracións (de luz, de que reproducir a vida dos adultos: ir auga),acábanllas cortando; ten unha traballar,pagar as facturas da auga, dieta e unha hixiene básica e, por tanto, máis posibilidades de enfermar, etc. Por iso, o estado debe axudar a estas familias nunhas situacións económicas máis fráxiles para que todo o mundo saia adiante. NA CASA Coa familia, fan un inventario do diñeiro que gañan os seus pais cada mes e os gastos que teñen cunha folla de cálculo; evidentemente, o lóxico é que cada familia axuste os seus gastos aos seus i maisngresos,en ocasiósn os ingresos son tan mínimos, senon inexistentes,que non se pde facero fronte aos gastos. os teus valores 22 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021