bloque 1 cICLO superior | ACTIVIDADE 8 EXTRAESCOLARES E VACACIÓNS PARA TODOs DESENVOLVEMENTO O alumnado debe explicar que clase de actividades extraescolares realizan e que fan en vacacións coas familias, e tamén se participan en campamentos de verán ou similares. Segundo o tipo de familias e alumnos do noso centro, sairán máis ou menos actividades extraescolares ou saídas vacacionais preto ou lonxe do fogar. Pode acontecer que os nosos nenos teñan menos recursos e poidamos facerlles ver o que si teñen:axudas para campamentos, para comedor, para saídas ou se teñen un nivel alto, estudan idiomas, practican deportes,saen de campamentos ou OBXECTIVO van a outros países. A partir da análise destas listaxes organízase un debate: A maioría dos nenos gozan, con máis ou son importantes as extraescolares na menos abundancia, dunha vida que dan vida dos cativos? E as vacacións? É un por feito que é así para todo o mundo. dereito do que todo o mundo debería Trabúcanse. Somos privilexiados gozar? Que lles achegan todas esas e cómpre sermos agradecidos por experiencias fóra do horario escolar? todo o que temos e coñecer outras Son indispensables? Tamén imos ver realidades menos afortunadas. como, na actualidade, as extraescolares e as vacacións se consideran cada vez IDEAS CHAVE máis un dereito e se ofrecen bolsas, axudas e opcións alternativas de Reflexionar,ter amplitude de miras, vacacións para que todas as familias, empatizar con outras realizades, ser mesmo as más humildes, gocen deste agradecido ante a vida e as cousas beneficio.Investigan en internet sobre que temos. estas opcións e axudas. Recursos Ordenadores ou encerado dixital con conexión a internet;encerado onde escribir. os teus valores 20 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021