bloque 1 cICLO INicial | ACTIVIDADE 4 PARTILLAMOS: ALMORZO, CADEIRA, XOGOS, CORES... partillalo todo e ten que ser unha celebración: nada de “eu sento na miña cadeira de sempre”, ese día cómpre ceder o noso sitio habitual ao resto de compañeiros e eu sento en calquera outro lugar;partíllase o almorzo ou prepárano todos xuntos na clase. Así, ademais de divertirse, proban outras opcións de almorzo que traen os seus amigos; partillan xogos e cores, establecendo uns tempos... Nesta idade os nenos adoitan ter moito apego ás súas posesións. Hai que amosarlles que é máis divertido compartir con todos. OBXECTIVO Dar énfase ao sentimento de solid-ariedade compartindo as cousas máis MÁIS básicas. Cando levemos varias semanas de práctica celebrando o “Día de partillar” co resto dos nosos compañeiros, IDEAS CHAVE convidamos a outra clase da escola acompartir a nosa aula, e outro día poden Solidariedade, igualdade; egoísmo eles compartir a súa. Seguro que teñen fronte a xenerosidade; partillar fainos xogos e cores que nos encantan. máis felices porque todos nos sentimos queridos e coidados. Impórtanos que os demais estean ben, non é algo quenos dea igual. NA CASA Na fin de semana, cando todos estean máis tranquilos, búscanse unhas Recursos horas ao día de “tempo compartido”ineludible: pais e irmáns, vemos xuntos Almorzo que leven da casa e o que unha película ou unha serie que nos achegue o profesor; as cadeiras da guste a todos; si ou si,compartimos a clase; os xogos da aula e os que leven comida sen televisión nin móbiles que da casa; as cores da clase e as que distraian;partillamos xogos de mesa leven da casa. nos que poidamos participar todos; coidamos das mascotas e das plantas DESENVOLVEMENTO todos xuntos. Compartir únenos. Un día á semana, durante un trimestre, pola mañá, celébrase o “Día de partillar”. Os alumnos teñen que aprender a os teus valores 15 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021