bloque 1 cICLO INICIAL | ACTIVIDADE 3 CONTOS DE NENAS RICAS, CONTOS DE NENAS POBRES OBXECTIVO chícharo, etc. O profesor leos na clase e A vida das persoas é moi diferente analízanse os persoeiros, as situacións dependendo da súa situación (era rica Brancaneves? Eran pobres económica e da súa clase social, os ananos? Era pobre Pel de Asno ou e non? Que facía Heidi na casa de Clara este feito queda mesmo reflectido na cidade?) e tamén as sentenzas ou as nos contos. Imos ver cales son esas mensaxes finais que queren comunicar diferenzas e que estereotipos repítense. coa historia.O importante é chegar á Facerlles ver o sexismo nalgúns contos conclusión de que ninguén quere ser clásicos. pobre, mais o egoísmo e a acumulación de riquezas por parte duns poucos IDEAS CHAVE non axuda a conseguir o benestar Lectura e comprensión, resumo sig- da sociedade nin tampouco os fai ser nificativo,descrición de personaxes, máis felices. O ideal é que, a través da comparación de situacións, pensamen- solidariedade, todos teñamos unhas to crítico, expresión das opinións, De- vidas o máis xustas posibles e cos reitos do Neno e Dereitos Humanos. dereitos básicos garantidos. Recursos Libros, encerado e rotuladores para debuxar no encerado. DESENVOLVEMENTO Escóllense libros de contos prota- gonizados por familias ricas e pobres e con nenas e mulleres privadas dos seus dereitos elementais. Contos protagonizados por familias ricas: A Bela Dormente, Wendy en Peter Pan, Brancaneves, Mary Poppins, etc. Contos protagonizados por familias pobres: La cerillera,Heidi, Pel de Asno, A Bela e a Besta. E tamén hai moitos contos nos que aparecen as dúas realidades, como Cincenta, O Rei Midas, Brancaneves, O Gato con botas, O príncipe e o mendigo, A princesa e o os teus valores 13 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021