bloque 1 ciclo INFantil | ACTIVIDADE 1 HABÍA UNHA VEZ UNHA NENA MOI MOI POBRE OBXECTIVO encerado e ao finalizar le o conto paratoda a clase. Imaxinar como é a vida doutros nenos en situacións sociaisdistintas ás vosas,dentro e fora doe económicas MÁIS noso país,centrándonos na difícil vida O conto que crearon todos xuntos das nenas en moitos países, xa que se convértese nun relato ilustrado. Cada lles considera con menos dereitos. alumno crea unha ilustración relacionada coa frase que dixo. Pode ser lido no Día IDEAS CHAVE do Libro ou pode crearse un vídeo paraa canle da escola. Construír un imaxinario para empatizar con mulleres e homes e as súas distintas realidades,desde conceptos NA CASA que poidan ser comprendidos desde a Os pais lenlles algún conto de nenas infancia e da experiencia persoal. pobres, a ser posible que transcorran en Recursos diferentes países e en diferentes épocas, Encerado dixital para buscaren imaxes para que pensen sobre as diferentes que axuden a contextualizar e pórse na realidades. Tamén lles dan tranquilidade pel doutros rapaces. e lles aseguran que non lles vai faltar nunca nada do que precisan para vivir DESENVOLVEMENTO porque teñen este dereito á igualdade e Que saben os máis pequenos da sempre van estar protexidas pola familia pobreza? Como cren que viven as e por todos. nenas en moitos países? Poden ir á escola? Poden comer cada día? Hai nenos pobres vivindo preto de nós ou nenas ás que se segue considerando menos? O profesor amósalles imaxes de nenos en situacións de pobreza visitando Dollar Street, unha rúa simbólica que amosa familias de todo o mundo con economías moi distintas. Dálles unha información básica e, a partir dela, os alumnos deben crear un conto entre toda a clase. Unha opción, por exemplo, é a do conto colectivo, en que un alumno comeza cunha frase e o resto vai seguindo, engadindo unha nova ao relato. O profesor cópiaas no os teus valores 10 Aldeas Infantiles SOS Programa de Educación en Valores Infantil e Primaria Curso 2020-2021