53 PROGRAMA DE EDUCACIÓN EN VALORES Un fogar para cada neno os teus valores INFANTIL E PRIMARIACURSO 2019-2020 Mes sen fumes. 42 Novo mapa do mundo somerxido. 41 Obxectivo: non empregar o coche, a moto ou calquera outro Obxectivo: a contaminación que a humanidade produce xerou medio de transporte particular. Un reto para toda a familia. un aumento das temperaturas; isto, á súa vez, provocou que as zonas polares se estean derretendo e aumente o nivel dos INFM Ideas chave: camiñar, pedalear, patinar, etcétera; e cando así SIN océanos de xeito global. non sexa posible chegar e empregar o transporte público. Ideas chave: o desxeo dos polos polo aumento da Recursos: cartolinas DIN A4 ou fichas, perforadora, carpeta contaminación ten como consecuencia a subida do nivel das e lapis. augas dos océanos. Desenvolvemento: comprometerse a realizar o reto de Recursos: ordenadores, conexión a Internet e programa para “1mes sen fume” para evitar contaminar con automóbiles, realizar infografías. motos, etcétera. Con cartolinas, facer un calendario por días e gárdano nun cartafol.Cada día que pasa, deben debuxar un Desenvolvemento: por parellas ou grupos de tres, realizar sol,flor ou planta e asinar conforme nonempregaron ningún unha serie de infografías -con programas desta páxina, que tipo de transporte non ecolóxico. Evidentemente, deben estar amosen como está subindo onivel das augas no planeta. de acordo cos pais, para organizarse e facer todos os traxectos Hai moita información publicada sobreeste tema: teñen que que realizan cada día a pé, bicicleta, patinete, transporte recompilalae amosala de xeito máis gráfico. Hai exemplos moi público, etcétera. Han de ter sempre un plan preparado para espectaculares: illas que desapareceron ou están a piques de non chegar tarde aos sitios. desaparecer,as rúas e prazas de Venecia que se inundan cada vez con maior frecuencia, Nueva Orleans, Miami, Países Na casa: se é factible e lles apetece, os pais e os irmáns Baixos, Bangladesh, etcétera. tamén se unen ao reto; se a cousa funciona, propoñen cambiar a esa forma de desprazamento. Ás veces trátase de hábitos Na casa: ver esta reportaxe da BBC, moi gráfica e interesante cotiáns máis doados de aplicar do que parece. para comprender a rapidez coa que o nivel das augas medra e as consecuencias que supón. Máis: inténtase calcular entre todos e coa axuda do profesor o que aforraron todo o mes en combustible;por outro lado, Máis: ademais dos propios humanos, os animais tamén sofren se camiñaron, empregaron a bicicleta, patinete, etcétera, as consecuencias dun problema de dimensións alarmantes. analízase os aspectos positivos de facer exercicio e como Os alumnos documéntanse sobre a situación actual de osos beneficia a saúde. polares, leóns mariños, pingüíns, e moitos outros.