36 PROGRAMA DE EDUCACIÓN EN VALORES Un fogar para cada neno os teus valores INFANTIL E PRIMARIACURSO 2019-2020 26 Contos de todo o mundo. 27 As nosas culturas, respectemos as tradicións. Obxectivo: os contos forman parte do imaxinario universal. Compártense. Obxectivo: as persoas móvense dun país a outro e as Ideas chave: encontrar a igualdade en algo tan auténtico sociedades cada vez máis son interraciais. INF como o feito de explicar historias. A todos nos gusta escoitalas SIN e todos temos algo que contar. Ideas chave: interracial, intercultural, movementos migratorios, mobilidade... Recursos: contos de historias que acontecen en diferentes Recursos: cartolinas e rotuladores de punta grosa.. partes do mundo ou escritos por autores de países e continentes diferentes. Desenvolvemento: o profesor escribe nas cartolinas o título sobre diferentes temas que debater:comer porco ou non, Desenvolvemento: traer libros da casa onde se expliquen facerse tatuaxes ou non; levar velo ou non; facerse buratos historias que sucedan en diferentes países do mundo, ou contos nas orellas para poñerse pendentes ou non; etcétera. Cada escritos por autores de orixes diferentes. Lense unha vez á alumno dá a súa resposta de se está a favor ou en contra, de semana. As diferentes culturas e tradicións enriquécennos. forma espontánea. Explican e apuntan os porqués. Na casa: visitar unha biblioteca ou libraría e buscar máis Na casa: unha vez ao mes, pódese comer nun restaurante libros con narracións doutros lugares e culturas.. dun país estranxeiro para coñecer outros pratos e xeitos de cociñar. Máis: os alumnos escriben un conto, intentando incorporar información e detalles da súa orixe e cultura. Máis: ao acabaren o debate de “a favor e en contra”, todos asinan un acordo no que se comprometen a respectar sempre os seus compañeiros sexan da orixe que foren.